loyalty kartice lojalti kartice
loyalty kartice lojalti kartice
akreditacije akreditacije
vizit kartice vizit kartice
plasticne kartice plasticne kartice
usb usb
citaci kartica citaci kartica
narukvice narukvice
trakice trakice
id oprema id oprema
stampaci stampaci

5 NAČINA DA ČLANSKA KARTA POSTANE VIŠE OD TOGA

Suština svakog članstva iz perspektive vlasnika biznisa jeste zadržavanje kupca i negovanje odnosa sa njim. Ipak, mnogi propuštaju zlatnu priliku da članovima svog kluba ponude više od plastične kartice koja je dokaz članstva.

Zašto je ovo zlatna prilika? Zato što je upravo ova kartica veza između vas I vašeg potrošača koja može povećati potrošnju i doneti veću zaradu, a svakako vezati osobu za Vašu firmu ili brend i zadržati je dalje od konkurencije. Zato je naš savet : iskoristite sve mogućnosti koje jednostavna plastična kartica daje.

Poklanjamo vam 5 saveta kako da dodate vrednost članskim karticama.

PRVO ČLANOVI – dajte vašim članovima ekskluzivno pravo da prvi isprobaju neki proizvod, prvi kupe novu seriju po izuzetnoj ceni, da ekskluzivno prisustvuju prezentaciji nove usluge i slično. Ova mala privilegija učiniće da se osećaju posebno i uvaženo.

POPUSTI – posebni programi pogodnosti kupovine samo za članove obavezni su deo programa članstva. Vaši članovi moraju znati da ste im zahvalni što biraju vas tako što ćete nagraditi njihov izbor popustom na uslugu ili proizvod određenim povodom ili u sezoni.

POKLONI IZNENAĐENJA – iznenadite ih povodom rođendana il igodišnjice članstva poklonom iznenađenja. Biće zahvalni, a lajkovi fotografije sa pokonom na društvenim mrežama izazvaće interesovanje prijatelja i povećati broj članova.

PARTNERSKI PROGRAMI – udružite se. Pronađite partnere koji nude srodne proizvode Ili usluge pa tako na primer, članovima fitness kluba ponudite popust za kupovinu sportske opreme u radnji XY. Vlasnici radnje XY, iskoristite šansu pa dočekajte kupca spremni i ponudite članstvo u svom klubu.

LOJALTI BONUSI – nagradite lojalnost i pokažite da cenite izbor svojih potrošača. Nagradite potrošnju popustima ili simboličnim poklonima, a istovremeno povećajte potrošnju.

 

Fitness kartica

Plastična fitness kartica nije samo članska karta lokalnog kluba u koji ljudi dolaze da vežbaju. Posmatrajte malo širu sliku.

Za neke kompanije su članovi Kluba primarna ciljna grupa potrošača. Neki brendovi stalno traže nove načine kako da im priđu što bliže, kako da ostvare direktan kontakt sa njima. Plastična članska karta fitness kluba može postati moćan marketinško promotivni alat. Ona je uvek uz vežbača, rado je nosi i često koristi. Povećajte joj opseg upotrebne vrednosti, neka je koristi što češće u velikom broju situacija.

Evo nekih ideja kako:

  • Koristite je kao propusnicu, lojalti karticu, gift karticu, VIP karticu, karticu za popuste.
  • Ali je iskoristite i kao oglasni prostor. Ponudite pozicioniranje oglasa na kartici.
  • Ponudite kompanijama srodne delatnosti partnerstvo. Dozvolite im da brendiraju karticu.
  • Postavite QR kod sa linkom na fitness ili health aplikaciju,
  • Odštampajte web adresu,bar kod, promotivni kod za popuste.
  • Zašto ona ne bi bila magnetna kartica i omogućavala dodatne popuste na kupovinu sportske opreme ili usluge u spa centru?

Neka fitness kartica za vas postane generator dodatnog prihoda i način da održite lojalnost članova vašeg kluba.

Šta Vaša vizit kartica govori o Vama i Vašem biznisu?

MNOGO. Imajte u vidu da je vizit katica kao lice, prvi utisak o Vama. A prvi utisak se ne može promeniti, on će zauvek uticati na Vašu sliku u očima poslovnog partnera.

Zaista nije svejedno kakvu karticu predajete prilikom upoznavanja sa potencijalnim poslovnim partnerima na koje želite da ostavite utisak.

Neka Vaša vizit kartica govori o Vašim vrednostima, neka odražava ono u šta verujete i šta cenite kod drugih. Neka učini da se izdvojite iznad konkurencije i istaknete kvalitetom i posebnošću.

Koji materijal ćete izabrati? Odgovor je jasan: izaberite plastičnu vizit karticu.

Zašto? Daćemo vam nekoliko dobrih razloga:

1. DUGOTRAJNOST – neka vas pamte dugo

Plastična vizit kartica je dugotrajnija, postojanija i ukoliko je dobro dizajnirana , zaslužiće posebno mesto na radnom stolu partnera ili klijenta. Sve plastične kartice imaju jednu zajedničku karakteristiku: KVALITET. Ostaju postojano kvalitetne i nepromenjene dugo. Ponekad prođu nedelje, čak i meseci pre nego što klijent odluči da vas kontaktira i baš zbog toga je važno da i tada vizit kartica izgleda dobro, odnosno , i dalje mnogo bolje od kartice vašeg konkurenta.

2. ATRAKTIVNOST – istaknite se u gomili

Predavanje vizit karte je obično prvi korak prilikom kreiranja poslovnog kontakta i baš zbog toga je presudno da ostavite dugotrajan, dobar utisak na psolovnog partnera. Neka govori sama za sebe , dugo nakon vašeg susreta. Sigurno će se istaći visoko iznad svojih papirnih konkurenata.

3. DIZAJNERSKE MOGUĆNOSTI – kreativnost je granica

Želite da vas zapamte po stilu, kvalitetu i dizajnu? Dizajn vizit kartice posmatrajte kao dizajn Vašeg doma, on mora biti poseban i odražavati Vašu ličnost. Ili ono što želite da o Vama misle. Originalni dizajn, koji izlazi iz stadardnih okvira govori o Vašoj opredeljenosti za vrhunski kvalitet, odlučnost da u biznisu izađete iz zadatih okvira, ostvarite nemoguće i komunicira vašu inventivnost i otvorenost za inovacije

4. TEHNOLOŠKE MOGUĆNOSTI – posmatrajte širu sliku

Ponekad je baš teško odlučiti se koju važnu poslovnu informaciju da stavimo na malu karticu. Imamo samo prednju i zadnju stranu, zar ne? Pa ne! A šta je sa unutrašnjom stranom? Napravite USB visit kartice i na fleš memoriju stavite portfolio, katalog proizvoda, kompanijsku prezentaciju ili šta god smatrate važnim za postizanje psolovnog uspeha.

gift card baner 1

 

 

5 NAČINA DA MAKSIMALNO ISKORISTITE POKLON KARTICE

Sezona darivanja je pred nama. Poklon kartica može postati moćan prodajni alat koji zarađuje za Vaš biznis. Koristite poklon kartice strateški planirajte kampanje i na taj način privucite kupce da dolaze kod vas još dugo nakon što su primili i upotrebili svoju poklon karticu.

1. Povežite lojalti i gift kartice i igrajte pametno. Neka poklon kartica zarađuje.Odštampajte posebnu ponudu na kartici kako bi inicirali veću kupovinu od same vrednosti poklon kartice. Kako ovo funkcioniše? Recimo da poklon kartica od 1000 dinara obezbeđuje popust od 10% kada kupac potroši 2000 dinara i više u vašoj radnji. Tako ćete podstaći kupca da potroši više kako bi ostvario popust. A verovatno je da će potrošiti i više…

2. Darujte gift kartice lojalnim potrošačima. Kreirajte nagradnu igru. Svaki put kada kupac upotrebi lojalti karticu , ima šansu da dobije gift karticu određene vrednosti. 

3. Mnogi potrošači izbegavaju gift kartice jer ih smatraju hladnim, bezličnim poklonom. Personalizujte kartice, ponudite kupcima da gift kartica bude veoma ličan poklon. Nabavite print mašinu i ponudite personalizovane, originalne gift kartice. Ako želite da poklonite devojci nešto originalno, a nikako da pogodite njen ukus, razmislite o gift kartici na kojoj je vasa zajednička fotografija. Ovo će je raznežiti. Poklonite supruzi za godišnjicu braka karticu sa slikom sa medenog meseca. Drugarici , karticu sa slikom njene kuce. Kumčetu, sa slikom omiljenog crtanog junaka. Pustite vase kupce da se igraju, neka sami osmisle kartice koje

gift card baner 2

4. Pokažite društvenu odgovornost i donirajte novac od svake poklon kartice. Postavite na svoj web sajt kaunter koji prikazuje sumu koju ste prikupili. Neka kartica bude humana, neka poklon daje i onima kojima je potrebna pomoć. Obavestite svoje kupce da svaki put kada kupe poklon karticu , određeni procenat ide u dobrotvorne svrhe.

5. Povežite biznise, naravno one koji su srodni. Zašto ne bi uz poklon kupovinu garderobe, dama dobila i spa tretman ili masažu? Ili kuca uz hranu i šišanje u lokalnom salonu? Ili dete kartu za igraonicu uz igračku ?

Imate još pitanja za nas? Pozovite nas na 011/4141 – 540 ili nam pišite na info@cardsprint.rs